Členové

Podrobnosti k členům AČTO

CARLA, spol. s r.o.

Společnost CARLA spol. s r. o. je český výrobce čokolády již od roku 1992 ze Dvora Králové nad Labem. Její výrobní závod se za dvacet let své existence pružně a dynamicky rozvinul. Jeho zařízení splňuje ty nejpřísnější hygienické požadavky kladené na potravinářské výrobky. V neposlední řadě věnuje vedení firmy pozornost tvorbě esteticky hodnotného okolí závodu, které splňuje požadavky zdravého pracovního prostředí. Nabízí širokou škálu svých hotových výrobků, ale také poskytuje široký sortiment pro průmysl a gastro jako např.: čokolády, polevy, náplně a fondán. Používá pouze ty nejkvalitnější suroviny z různých koutů světa a dbá na vysokou jakost zpracování za použití tradičních postupů.


ČEPOS – ČESKÁ POTRAVINÁŘSKÁ OBCHODNÍ, a.s.

Nákupní aliance ČEPOS je největší sdružení velkoobchodů s nápoji a potravinami, fungující na českém nezávislém (tradičním) trhu. Od svého založení v roce 1996 se ČEPOS neustále dynamicky rozvíjí. ČEPOS je akciovou společností ve vlastnictví regionálních velkoobchodních skladů, podnikajících v oblasti distribuce potravin a nápojů s trvanlivým charakterem s působností po celém území České republiky. Hlavním posláním nákupní aliance ČEPOS je trvale zajistit všem svým členům – velkoobchodům s potravinářským zbožím trvanlivého charakteru – konkurenceschopné obchodní podmínky u dodavatelů na českém trhu. Součástí ČEPOS je také první nezávislá maloobchodní síť v ČR BALA, která ve svých sítích Bala a Gastro v současnosti propojuje už více než 1600 kmenových členů po celé republice a jejich počet neustále roste. S našimi členy spolupracujeme formou franchisingu a zajišťujeme pro ně veškerou marketingovou podporu a zprostředkování obchodních podmínek. BALA je společností s ryze českým kapitálem a ve velké míře spolupracujeme s českými dodavateli a výrobci. Pomáháme především malým prodejnám konkurovat nízkým cenám velkých společností. Pro ještě efektivnější konkurenceschopnost zákazníků v oblasti maloobchodu byly roku 2002 na trh zavedeny privátní výrobky pod značkou Česká cena. Výrobky, které nesou privátní značku Česká cena, každodenně přesvědčují nejširší spektrum zákazníků, že potravinářské výrobky mohou být nabízeny za zajímavou cenu při zachování jejich vysoké kvality.


DRUŽSTVO CBA CZ

Družstvo CBA CZ je sdružení velkoobchodů a maloobchodních jednotek, které aktuálně čítá okolo 900 prodejen a produkuje obrat téměř 2 miliardy Kč. Historie se začala psát již před více než dvaceti lety, kdy předseda současného Družstva CBA CZ Roman Mazák, začíná se svými společníky podnikat v oblasti potravin a zakládá velkoobchod Nuget. Téměř ve stejnou dobu dochází ke vzniku CBA v Maďarsku. V průběhu času dochází k prvním úspěchům a k rozvoji obou na sobě nezávislých částí, a to jak českého velkoobchodu Nuget, tak maďarské skupiny. Koncem devadesátých let vzniká na Moravě maloobchodní síť Foldr, která od počátku úzce spolupracuje s velkoobchodem Roman Mazák – Nuget. V roce 2001 vstupuje Roman Mazák se společníky do sféry maloobchodu a společně zakládají společnost Folget, dnes úspěšnou skupinu vlastních prodejen. Významným milníkem v historii je pak založení skupiny AFEP v roce 2003, čili sdružení maloobchodních sítí Ardanas, Foldr, Eso Market a Partner v kooperaci s velkoobchody Ekostyl, Nuget a Zava. O dva roky později se pak AFEP stává součástí CBA International, je novým držitelem franchisového konceptu CBA a vlastníkem master franchisy pro Českou republiku a vzniká Družstvo CBA CZ. V průběhu následujících let pak družstvo prochází změnami členů, než v roce 2013 dospěje k současnému stavu, tedy sdružení jedné společné Maloobchodní sítě CBA a dvou velkoobchodů CBA Nuget s.r.o. a Polanských s.r.o.. K 1.4.2016 se počet členů rozšířil o obchodní družstvo Tempo Opava. Současným cílem českého CBA je vybudovat stabilní síť kvalitních maloobchodů, čehož se snaží dosáhnout podporou maloobchodníků, investicemi do prodejen, kvalitním marketingem nebo zaváděním nových technologií a služeb. Pilířem je jednotný maloobchodní pokladní systém s centrálním číselníkem zboží čítajícím v současnosti již více než 120 tisíc položek. Franchisa CBA PREMIUM nabízí majitelům prodejen podporu a rozličné výhody výměnou za dodržování franchisových pravidel. Výsledkem se stala kvalitní síť prodejen, která stojí na pevných základech a nabízí svým zákazníkům, převážně ve vesnicích, komfort velkých městských prodejen a přitom pocit příjemného domácího prostředí „jejich“ prodejny.


DRUŽSTVO ESO MARKET

Družstvo ESO MARKET bylo založeno v roce 1998 jako otevřený systém pro spolupráci obchodníků v oboru zejména prodeje potravin. V současné době sdružuje přes tři stovky provozoven samostatných podnikatelů – fyzických a právnických osob, které se nachází v krajích Hlavní město Praha, Středočeský, Plzeňský, Karlovarský, Ústecký, Liberecký, Královéhradecký a také Jihomoravský. Vítá však spolupráci také s obchodníky z jiných regionů. Družstvo ESO MARKET umožňuje svým členům a smluvně spolupracujícím obchodníkům zařazeným v systému družstva dosažení výhodnějších nákupních podmínek od vybraných smluvních dodavatelů v základním i doplňkovém sortimentu. Jedná se o tzv. přímé dodávky (pekárny, uzeniny, mléčné a mrazírenské výrobky, pivo, limo apod.), ale též tzv. těžký koloniál, v němž jsou našimi partnery širokosortimentní velkoobchody EKOSTYL CZ s.r.o. a VO KUBÍK a.s. Samozřejmostí je možnost využití různých forem podpory prodeje, ať již v letákových a mimoletákových akcích nebo dlouhodobých promocích na vybraný sortiment a mnoho dalších výhod. Základní podmínkou pro přijetí do maloobchodní sítě ESO MARKET je především chuť spolupracovat, bonita firmy, dobrá platební morálka, vzhled provozovny odpovídající současným trendům tradičního obchodu a ochota a schopnost naplňovat společně dohodnuté zásady Družstva ESO MARKET.


ENAPO OBCHODNÍ, a.s.

Síť prodejen ENAPO je výhradně českého původu. V roce 2018 oslaví ENAPO 20 let od svého založení. Prodejny se nachází po celé České republice v tradičních lokalitách. Jsou tak vždy nablízku zákazníkům se sortimentem kvalitních a čerstvých výrobků každodenní potřeby, příjemnými a pohodlnými nákupy. Hlavní předností prodejen ENAPO je nabídka rozmanitých druhů pečiva, uzenářských a mléčných výrobků, lahůdek a salátů z produkce tradičních regionálních dodavatelů, které dostanete v té nejlepší čerstvosti a kvalitě. Pestrost sortimentu je další výraznou hodnotou nabídky ENAPO. Naši zákazníci u nás naleznou opravdu široký výběr známých a oblíbených výrobků a značek ze všech nejčastěji preferovaných skupin potravin. Zákazníky navíc odměňuje vždy něčím výjimečným – zajímavými dárky a odměnami za pravidelné nákupy. Usiluje o rozvíjení přátelského vztahu se zákazníky, založeném na čestnosti a důvěře. Denně čerstvý sortiment potravin té nejlepší kvality, českého původu a od známých regionálních dodavatelů to je jednoznačnou předností prodejen ENAPO, kterou máme pro vás, naše zákazníky. ENAPO má také vlastní značkový sortiment. Pod značkou výrobků AVE najdete široký sortiment výrobků ze skupin potraviny, drogerie a potraviny pro zvířata, z nichž většina pochází z produkce českých výrobců. Tyto výrobky spojují v sobě výhodný poměr kvality a atraktivní ceny. Značku Exclusive of Nature ocení především náročnější zákazníci, kteří hledají výjimečné výrobky. Nová značka Ríša představuje sortiment výrobků určených především dětem, jak jejich skladbou, tak i obalovým designem. Značka Delegát nabízí pivo světlé výčepní a světlý ležák.


KARLOVA PEKÁRNA, s.r.o.

Karlova pekárna je společnost působící na trhu od roku 1990, kdy byl na „zelené louce“ postaven první výrobní provoz v Židlochovicích. V roce 1994 společnost privatizovala okresní pekárnu v Tišnově, kde je již tradiční výroba pekařských výrobků. V roce 2005 společnost otevřela výrobu studené kuchyně v Měníně, čímž dochází ke zhodnocování kvalitních pekařských výrobků ze stávajících provozů. Dalším krokem k rozšíření nabízeného sortimentu bylo zahájení výroby cukrářských výrobků a v neposlední řadě také BIO výrobků v Břeclavi. Sortiment vyráběných produktů je značně rozsáhlý. Společnost Karlova pekárna se rozhodla již v prvopočátku jít cestou vybudování sítě vlastních prodejen. Počet prodejen již přesáhl hodnotu 30, mimo jiné zásluhou unikátního sortimentu pečiva vyráběného pouze pro tyto prodejny. Dodávky výrobků jsou zajištěny 7 dní v týdnu, dle přání zákazníka i několikrát denně. Každý zákazník má přiděleného obchodního zástupce, který se mu plně věnuje 24 hod. denně. Ve spolupráci se smluvními přepravci je Karlova pekárna schopna zajistit zásobování sítě prodejen v celé České republice. Pro převážnou část jihomoravského kraje nabízí Karlova pekárna odpolední ambulantní závoz (včetně sobot a nedělí), pro který je držena dostatečná rezerva pečiva na pekárně.


KARLOVARSKÉ MINERÁLNÍ VODY, a.s.

Karlovarské minerální vody, a.s. jsou největším výrobcem minerálních a pramenitých vod v České republice. Společnost založil v roce 1873 karlovarský rodák Heinrich Mattoni. Současnou podobu získala v 90. letech díky výrazným investicím nových majitelů. Karlovarské minerální vody v současné době stáčí minerální a pramenité vody značek Mattoni, Magnesia a Aquila, které vyváží do více než 20 zemí světa. Společnost se významně podílí na kulturním, sportovním, ale i společenském životě v České republice. Podporuje také projekty spojené s ochranou přírody a otázkou ekologie. Karlovarské minerální vody věnují nejvyšší úsilí budování světoznámých značek s výrazným image, které budou přispívat ke zvyšování kvality a kultury pití nejen v České republice. Profesionální přístup společnosti i jejích zaměstnanců k otázce kvality produktů byl mnohokrát uznán řadou ocenění a také tím, že se Mattoni stala oficiální vodou předsednictví ČR v Radě EU. Karlovarské minerální vody zaměstnávají na 400 lidí. Tým špičkových pracovníků společně s jasnou vizí se velmi významně podílí na úspěchu společnosti.


MALOOBCHODNÍ SÍŤ BRNĚNKA, spol. s r.o.

Maloobchodní síť BRNĚNKA, spol. s r.o. vznikla v červenci 1997, kdy bylo v síti sdruženo 23 prodejen, nacházejících se především na území Brna. První prodejna Brněnky však byla otevřena již v létě 1992, a to na Slovinské, kde je dodnes. Cílem sdružení bylo sjednocení nákupní síly a udržení si vlastní konkurenceschopnosti, především vůči vlně nově příchozích zahraničních řetězců. Jednalo se o sjednocení se v systému a metodách maloobchodního prodeje, v obchodních přístupech, letákových akcích, image, reklamě, propagaci, apod. Základem bylo pravidelné setkávání členů sítě, jejich vzájemná komunikace a pomoc v řešení těch nejpodstatnějších problémů. Tato síť je koncipována jako regionální franchisový systém. Hlavním cílem je vylepšit vyjednávací pozice vůči dodavatelům zboží a udržení konkurenceschopnosti členských prodejen potravin za účelem spokojenosti zákazníků. Síť má také jednotný vnitřní a vnější design, společné letákové akce, společnou obchodní politiku, atd. Na počátku bylo v síti pouze 23 prodejen. Roku 2000 počet vzrostl na 70 prodejen, velký nárůst byl v roce 2003, kdy síť sdružovala 148 prodejen. Dalším skokem byl rok 2006, kdy se zapojilo 211 prodejen. V roce 2015 máme 237 prodejen. BRNĚNKA má vlastní velkoobchodní sklad potravin a drogerie RAPO BRNO s.r.o. se sídlem v Tišnově, který zásobuje prodejny MS BRNĚNKA, ale i další své zákazníky. MS BRNĚNKA získala v roce 2007 ocenění Zlatý dukát, který se uděluje za kvalitu a mimořádný přínos pro obchod. Také pro roky 2007 – 2015 získala ocenění BRNO TOP 100. V roce 2009 jí byla udělena NÁRODNÍ CENA KVALITY. MS BRNĚNKA pokrývá cca 80 % brněnského nezávislého trhu s potravinami. Zaměřuje se zejména na podporu regionálních výrobců, jako např. pekárny Hepek, Balabán, Karlova pekárna, masokombinát Steinhauser, Hadač a Zapletal, mlékárna Olešnice a mnoho dalších.


MP KRÁSNO, a.s.

První písemný doklad o řeznické živnosti na Valašsku sice pochází ze sedmnáctého století, ovšem tradice výroby masa a masných výrobků se začala odvíjet už o několik desítek let dříve – na přelomu patnáctého a šestnáctého století. Tehdy Valaši zakotvili na východní Moravě a naučili místní lidi chovat dobytek a zpracovávat maso. Na valašských tradicích staví i společnost MP Krásno, usazená ve Valašském Meziříčí. Historie podniku, který patří v současnosti do pětice největších tuzemských výrobců masa, uzenin a dalších pochutin, začala na začátku roku 1895 – tehdy založili řezníci v srdci Valašska „Družstvo na postavení jatek“. Milníkem byl rok 1955, kdy začaly fungovat mrazírny, o devět let později pak zahájil výrobu nově vybudovaný masokombinát. Před privatizací v roce 1993 bylo Krásno jen malou a zastaralou lokální provozovnou. Investice do modernizace výroby, která splňuje přísné evropské normy, ale poměry změnila. Výrobky z Krásna v současnosti míří do malých masen, specializovaných řeznictví i do velkých obchodních řetězců. Společnost dodává své maso a uzeniny i do dalších zemí EU i mimo ni a zejména pak na Slovensko a do Maďarska. Hlavním lákadlem sortimentu jsou tradiční valašské speciality. Oblíbené jsou díky nezaměnitelné chuti a standardně vysoké kvalitě. To potvrzují i ocenění, která Krásno za své výrobky podle valašské receptury posbíralo, stejně jako stoupající obliba mezi zákazníky. Značka Krásno dnes symbolizuje spojení řeznické tradice, valašského kumštu a moderních technologií.


PENAM, a.s.

Historie jednoho z předních tuzemských producentů pečiva se začala psát v roce 1999, kdy se dvanáct mlýnských a pekárenských společností sloučilo pod hlavičkou firmy TERO Rosice, s.r.o. Ke dni 1.1.2000 byla společnost rozhodnutím valné hromady přejmenována na PENAM, spol. s r.o., a zařadila se tím mezi největší domácí výrobce pekařských, mlýnských, těstárenských a cukrářských produktů. V září 2004 se stal vlastníkem PENAMU AGROFERT HOLDING, a.s. V srpnu roku 2005 změnila společnost PENAM právní formu, ze společnosti s ručením omezeným se stala akciová společnost. AGROFERT HOLDING, a.s. je jediným vlastníkem společnosti PENAM, a.s. V roce 2007 Penam zahájil expanzi na území Čech. Proběhla akvizice pekárny KLS Klimentov, s.r.o. a výstavba provozu Pekárny Zelená louka v Herinku u Prahy, která zahájila činnost v listopadu 2007. V roce 2008 byla další akvizicí společnost NOBRS s.r.o. Brněnec a PEKAST, a.s. České Budějovice. Společnost se rozrostla o mlýn v Brněnci a pekárnu v Českých Budějovicích. Společnost Penam má v tuto chvíli 12 pekařských provozů a 4 mlýny na území Čech a Moravy. Spojením tradičních moravských a českých výrobců vznikla silná a konkurenceschopná společnost, která se stala spolehlivým a stabilním partnerem všech zákazníků a dodavatelů. Mezi hlavní záměry společnosti PENAM patří zejména uspokojování vzrůstajících nároků a potřeb stávajících i potenciálních klientů.

www.penam.cz


PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, a. s.

Společnost je českým pivovarem, založeným roku 1842, který produkuje první pivo plzeňského typu, Pilsner Urquell. Prazdroj je v současné době sdružující pivovar Plzeň, pivovar Radegast a pivovar Velké Popovice. Právo várečné udělil 260 plzeňským občanům již Václav II. v roce 1295. Roku 1842 vznikl v Plzni nový Měšťanský pivovar Plzeň (Bürgerliches Brauhaus). Pivovar měl vařit pivo bavorského typu, k čemuž byl z Bavor přizván sládek Josef Groll. Ten v novém pivovaru uvařil premiérovou várku 5. října 1842, která sklidila veliký úspěch. Staronová receptura tohoto piva je nyní známa a využívána po celém světě jako pivo plzeňského typu, právem nazývané po místě svého zrodu. Původní pivovar byl plánován na kapacitu 30 000 hl ročně. V roce 1913 překročil roční výstav piva měšťanského pivovaru hranici 1 000 000 hl a v současné době činí přes 5 000 000 hl ročně. Produkce celé skupiny pak činí téměř 10 milionů hl piva ročně. 13. září 1946 došlo ke znárodnění a sjednocení pivovarů pod hlavičkou národního podniku Plzeňské pivovary. Tento byl 1. června 1964 transformován na Západočeské pivovary se sídlem v Plzni a n. p. Plzeňský Prazdroj (pro export). Po revoluci vznikla akciová společnost Plzeňské pivovary a nakonec byla 1. září 1994 zapsána do obchodního rejstříku jako Plzeňský Prazdroj, a. s. V roce 1999 získal kontrolu nad a. s. Plzeňský Prazdroj koncern SABMiller. 30. září 2002 byla dokončena fúze a Prazdroj pod svoji hlavičku sjednotil Pivovar Radegast, a. s. a Pivovar Velké Popovice, a. s.. V současnosti si tato skupina udržuje poloviční podíl na českém pivním trhu. V listopadu 2016 se dohodl Japonský pivovar Asahi Group Holdings na koupi Plzeňského Prazdroje a dalších východoevropských značek se společností SABMiller za 7,3 miliardy eur (téměř 200 miliard korun). Asahi kromě Prazdroje získal i slovenský Topvar, maďarský Dreher, rumunský Ursus a polskou Kompanii Piwowarskou. Plzeňský Prazdroj je největší pivovarnickou skupinou v České republice. Jeho hrubý zisk v uplynulém finančním roce, který skončil v březnu, vzrostl o pět procent na 3,7 miliardy korun. Tržby se zvýšily o 3,3 procenta na 14,4 miliardy korun. Piva a nápoje z pivovarů Plzeňského Prazdroje se v současnosti vyvážejí do více než 50 zemí světa.


PRAMEN CZ, a.s.

Síť maloobchodních prodejen PRAMEN CZ v různých obměnách funguje na potravinářském trhu ČR již od roku 1991, kdy navázala na obchodní činnost bývalých státních podniků. Většina provozoven se nachází v tradičních lokalitách menších a středních měst a obcí. Prodejny PRAMEN CZ působí jako „dobrý soused“, který zákazníkům poskytuje přátelské rady a pomoc. Pro prodejny potravin PRAMEN CZ je typická snadná pěší dostupnost a rychlý a pohodlný nákup za přijatelné ceny.

www.pramencz.cz


P.V.A. SYSTEMS s.r.o.

P.V.A. Systems je ryze česká, dynamicky rostoucí, softwarová společnost se sídlem v Plzni. Firma se od roku 1996 zabývá vývojem a implementací obchodních, skladových a pokladních systémů. Nosným produktem se od roku 2004 stal systém B.O.S.S. Enterprise, moderní obchodně skladový a pokladní software založený na technologii Java 2 Enterprise Edition. Úzce spolupracuje s předními dodavateli specializovaného obchodního hardwaru, jako jsou prodejní váhy, pokladní boxy, datové terminály, skenery čárových kódů a působíme jako systémový integrátor. Zároveň je schopna dodat kompletní řešení pro prodejní řetězce včetně síťových serverů, jednotlivých PC pro pokladní zóny i zázemí, veškerých potřebných periferií a samozřejmě softwaru a jeho konfigurace. Obchodní úspěch společnosti P.V.A. Systems na vysoce konkurenčním trhu je dán především kvalitní integrací a implementací nejnovějších poznatků a technologií ve svých produktech, dále pak využitím zkušeností při analýzách problematiky obchodu, nasazování systémů do praxe, a v neposlední řadě také vysokou kvalifikací a seriózním přístupem všech pracovníků firmy k zákazníkům.


RUDOLF JELÍNEK, a.s.

Akciová společnost RUDOLF JELÍNEK se zabývá výrobou alkoholických nápojů, zejména destilátů. Tradice výroby ovocných destilátů ve Vizovicích sahá až do roku 1585. Samotná společnost vznikla na konci předminulého století, v roce 1894. Výrobky společnosti jsou známy ve všech koutech České republiky, ale také ve světě. Na tradici vývozu výrobků do zahraničí, kterou Rudolf Jelínek započal vývozem košer destilátů na zámořské trhy v USA již v roce 1934, navazuje společnost i nyní. Vlajkovou lodí společnosti je slivovice, kterou vyrábí v několika variantách (bílá, zlatá, jubilejní, kosher, atd.). Dále produkuje značkové ovocné destiláty té nejvyšší kvality jako hruškovice, meruňkovice, třešňovice nebo jablkovice. Prémiovými výrobky jsou kosher destiláty, při jejichž výrobě nebyly použity suroviny, výrobní zařízení a postupy, které by odporovaly předpisům židovské víry. Výroba kosher destilátů probíhá za dozoru zástupce ortodoxní unie amerických rabínů. Kosher certifikát udělený americkou Ortodoxní Unií potvrzuje nejvyšší kvalitu tohoto destilátu. Společnost v roce 2003 zahájila výsadbu vlastních švestkových sadů na jižní stráni vizovického údolí, v oblasti zvané Těchlov. Po pěti letech sklidila první úrodu vizovických švestek a započala novou tradici – výrobu limitované série Vizovické slivovice. V závěru roku 2013 rozšířila plochu svých sadů a nyní disponuje 60 ha švestkových sadů ve Vizovicích, 20 ha švestkových a třešňových sadů v Kostelanech a 80 ha meruňkových sadů na jižní Moravě.


SKLIZENO s.r.o.

Sklizeno je česká společnost, která ve svém sortimentu soustřeďuje farmářské a chemicky nemodifikované potraviny, zažívá v poslední době velké změny. Poté, co se v dubnu 2016 spojila se sítí prodejen My Food, na což navázala listopadovým sjednocením s řetězcem Náš Grunt, a vytvořila tak novou značku Sklizeno Foods, jež zastřešuje všechny tyto subjekty (včetně Sklizeno), přichází další novinka. Od ledna 2017 se proměňují prodejny nově vzniklé společnosti. Nový vzhled prodejen bude odpovídat posunu ve směřování celé sítě Sklizeno směrem od farmářských potravin k moderním prodejnám potravin zdravého životního stylu, kde farmářské je jednou z důležitých součástí. V rámci změn se všechny stávající prodejny My Food a Náš Grunt do jara promění v nové, modernizované Sklizeno a budou nabízet pouze potraviny, které odpovídají kodexu kvality Sklizeno, který bude dostupný ve všech prodejnách. Všechny potraviny nově musí splňovat přísný kodex Sklizeno, který bude viset v každé z prodejen, aby zákazník na první pohled věděl, jaké potraviny v prodejně najde a především které látky nemohou obsahovat. Cílem Sklizena je ve spolupráci s farmáři a výrobci dále zvyšovat standard a kvalitu jejich výroby, a s tím kodex dále zpřísňovat. K tomu je ovšem zapotřebí objem a velikost Sklizena, edukace a poptávka po kvalitě. Zákazníci samozřejmě o svůj oblíbený sortiment nepřijdou ani v modernizovaném Sklizeno, protože velká většina sortimentu kritéria Kodexu splňuje. Páteř nabídky bude stát stále na kvalitních, lokálních potravinách, budou je dále doplňovat další moderní potraviny, jako jsou funkční potraviny, kvalitní polotovary a hotová jídla vlastní výroby i od externích dodavatelů a další.


STEINEX, a.s.

Společnost STEINEX a.s. se již od počátku profiluje jako rodinná firma, jejíž tradice se předává z generace na generaci a neztrácí svůj charakter ani v prostředí globálního trhu. Tvrdou prací se podařilo upevnit důležitou pozici na trhu a značka STEINEX je již řadu let vnímána jako dodavatel těch nejlepších a nejkvalitnějších potravinářských výrobků. V potravinářském oboru pracuje po pět generací a předávání receptur a zkušeností z generace na generaci je zárukou, že ví jak na to. Už od roku 1846 se datuje spojení jména Steinhauser s řeznickým řemeslem. Společnost získala řadu významných ocenění jako je například KLASA, Chuť Jižní Moravy, Česká a Dětská chuťovka a další ohodnocení z regionálních potravinářských soutěží. Celý výrobní prostor je schválen státní veterinární správou, která provádí pravidelné kontroly provozu, což zaručuje striktní dodržování všech norem. Náš provoz byl úspěšně certifikován na IFS Food Version 6. Největší úspěchy vidíme především v konstantním zvyšování kvality a odbytu, díky kterému neustále inovujeme a rosteme. Zajímavostí firmy je také to, že není jen výrobcem kvalitních masných výrobků, ale také významným dodavatelem potravinářského zboží s orientací na středomořskou stravu, která je pozitivně hodnocena jako zdravá výživa. Disponuje vlastním logistickým centrem s rozsáhlým vozovým parkem, díky čemuž je maximálně flexibilní v uspokojování potřeb svých zákazníků. Provozuje síť vlastních prodejen pod značkou MORAVSKÉ MASO, kde získává zpětnou vazbu a přání zákazníků na kvalitu výrobků. Vzhledem k velikosti není firma zatížena velkou administrativou, a proto může zákazníkům nabídnout tu nejlepší kvalitu za rozumné ceny.


ST. NICOLAUS, a.s.

Společnost ST. NICOLAUS je největším výrobcem lihovin na Slovensku. Portfolio společnosti tvoří desítky produktových řad, mezi nimi i známé značky jako Nicolaus Vodka, horký bylinný likér Demänovka, či ovocné lihoviny řady Jubilejná. Kromě vlastních značek společnost ST. NICOLAUS jako výhradní distribuční partner španělské společnosti Gonzáles Byass rozšířila svoje portfolio o zahraniční značky jako brandy Soberano a Lepanto, prémiový gin The London no.1 a kvalitní dovozová vína z vinařských oblastí jako je Španělsko, Itálie, Argentina a Chile. Výrobní závody společnosti ST. NICOLAUS se nacházejí v Liptovském Mikuláši a Leopoldově, ovšem její působení sahá až za hranice Slovenska. Kromě obchodního zastoupení v České Republice a Maďarsku svoje produkty vyváží do dalších světových zemí od Polska až po Mexiko či Indii. Bohaté zkušenosti založené na historii a tradici se silným důrazem na inovace, kvalitu a bezpečnost výrobků zajišťují společnosti ST. NICOLAUS prvenství a konkurenceschopnost na slovenském trhu už desítky let. Společnost je také osvědčeným dodavatelem českého tradičního trhu.


SVAZ ČESKÝCH A MORAVSKÝCH SPOTŘEBNÍCH DRUŽSTEV (COOP)

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina COOP) sdružuje 48 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2.900 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 420.000 m2 a zaměstnávají necelých 14.000 lidí. V roce 2015 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě 27,3 mld. Kč. Počet členů spotřebních družstev je cca 150 000. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Centrální nákup zajišťují dvě nákupní centrály COOP Centrum družstvo Praha a COOP Morava Brno. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO, COOP DISKONT a COOP STAVEBNINY. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také 10 středních odborných škol, manažerský institut, půjčovnu automobilů pod značkou Europcar, nebo vlastního mobilního virtuálního operátora COOP Mobil. COOP je mezinárodně používanou obchodní značkou družstev spotřebitelů (consumer cooperatives), která začala vznikat v polovině 19. století v okolí anglického Manchesteru a velmi rychle se rozšířila do mnoha zemí světa včetně území současné České republiky. Ve Švýcarsku, Itálii, Finsku i na Slovensku je COOP lídrem maloobchodního trhu prodeje potravin a silné postavení má rovněž ve Skandinávii, Velké Británii, Japonsku a dalších asijských zemích.


UZENÁŘSTVÍ A LAHŮDKY SLÁMA s.r.o.

Potravinářská firma SLÁMA má pevné základy vybudované na rodinné řemeslné tradici. Pan Emil Sláma, řezník z Bíteše si v roce 1912 s manželkou Marií otevřeli řeznictví, uzenářskou dílnu a hostinec v Osové Bítýšce, vstupní bráně ČESKOMORAVSKÉ VYSOČINY. Emil Sláma byl schopný řemeslník, který dovedl dobře nakoupit dobytek, zpracovat maso, zvěřinu i ryby, které dodával na řeznické krámy do Brna a širokého okolí. Po druhé světové válce, syn Emila Slámy, Josef Sláma rozšířil uzenářskou výrobu a výrobu studené kuchyně. Na počátku 50 let došlo ke znárodnění. Řeznickou a hostinskou živnost převzal družstevní podnik Jednota Velké Meziříčí. Milan Sláma, syn Josefa Slámy si v roce 1991 zřídil živnost a v roce 1994 nechal vystavět moderní potravinářskou výrobu ve Velké Bíteši. V roce 2003 byla také otevřena na náměstí zcela nová, specializovaná prodejna „Slámovo uzenářství“. Prodejnu vede sestra Hana Slámová, spolu s dalšími rodinnými příslušníky, tudíž předávání žezla z generace na generaci je zajištěno. Receptury po předcích na uzenářské výrobky a saláty studené kuchyně jsou střeženým tajemstvím úspěchu rodinného podniku. Dnes je firma SLÁMA z Velké Bíteše moderní, rodinnou potravinářskou společností, která staví svoji další budoucnost na tradici, lásce k řemeslu a prosperitě. S využitím moderní techniky, naplňováním legislativních požadavků, uplatňováním dobré výrobní a hygienické praxe realizuje nové trendy v inovaci potravin. Tajemstvím úspěchu firmy SLÁMA je výroba vybraného sortimentu kvalitních potravinářských výrobků spojená s mimořádnou péčí o spokojenost svých zákazníků. Firma v současné době zaměstnává 150 pracovníků a připravuje realizaci nových projektů ve spolupráci s předními odborníky v oboru. Firma SLÁMA vše činí podle své základní podnikatelské zásady – to nejlepší pro spokojenost zákazníka.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku