Spolupráce českých obchodníků a výrobců má smysl, shodli se šéfové Karlovarských minerálních vod a AČTO

Praha, 10. října 2017 – Podpora českého tradičního maloobchodu, regionálních producentů i výrobců potravin a systematické řešení problémů českého trhu, to vše jsou společné priority Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) a společnosti Karlovarské minerální vody. Logickým vyústěním několikaleté spolupráce tak je uzavření strategického partnerství.

Výrobce české minerální vody Mattoni, Magnesia a Aquila je členem AČTO od jejího založení. „Osobně sleduji její aktivity velmi pečlivě. Jsem rád, že existuje subjekt, který se věnuje podpoře tradičního obchodu a českých firem,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minerálních vod. „I Mattoni je česká firma s více než 140 letou historií a tradicí, proto je pro nás přirozené spojit síly s Asociací českého tradičního obchodu a s osobním nasazením mého přítele Zdeňka Juračky. Jsem si jist, že společně dokážeme podpořit kvalitu lokálních potravin, které si zaslouží, aby byly první volbou českého spotřebitele,“ přiblížil dále důvody sblížení generální ředitel Pasquale.

„Když jsem se jako šéf největší české nákupní centrály před zhruba dvaceti lety prvně potkal s vedením firmy Mattoni, představil mi již tehdy Antonio Pasquale svého nástupce, mladého, ambiciózního, ale velmi kultivovaného Alessandra. Dodnes vzpomínám a vážím si práce a vystupování obou pánů, v té době zejména pana Pasquale staršího,“ vzpomíná Zdeněk Juračka, předseda Asociace českého tradičního obchodu.

Někdejší generální ředitel Antonio Pasquale již v 90. letech dokázal spojit budování významné české firmy s tenkrát mezi vrcholovými manažery nebývalými aktivitami. Když před šesti lety veřejně nabádal na otevřeném fóru Italsko-české obchodní komory předsedu české vlády, aby se více zajímal o budoucnost českého trhu, projevila se jeho hluboká znalost a předvídavost. Již tehdy totiž bezbřehá liberalizace silně potlačovala české prvovýrobce a obchodníky ve prospěch živelně expandujících zahraničních obchodních řetězců. „Jsem rád, že přítel Alessandro jde v otcových stopách a daří se mu výzvy úspěšně zvládat a navíc dále expandovat nejen na českém, ale i zahraničním trhu. Přeji do budoucna firmě Mattoni nejen další ekonomické úspěchy v tomto napjatém tržním prostředí, ale i pokračování v úspěšné spolupráci s AČTO, na jehož založení a budoucnosti má významný podíl,“ dodává předseda AČTO Juračka.