Koupí výrobků Procter & Gamble v COOPu podpoří zákazníci azylové domy pro matky s dětmi

Praha 12. října - Český červený kříž, Procter & Gamble a COOP pomůžou znevýhodněným a nemocným dětem a zútulní pro ně prostředí, ve kterém pobývají. K 1. říjnu odstartovala nová společná iniciativa společností Procter & Gamble, COOP a Českého červeného kříže na podporu dětí, které to potřebují. Z nákupu každého produktu P&G v obchodu COOP bude jedno procento z jeho ceny směřovat do azylových domů pro matky s dětmi provozovaných Českým červeným křížem a do Dětské odborné léčebny Ch.G. Masarykové v Bukovanech.

"Dětem v těchto zařízeních velmi schází vlastní pokojíček, proto děláme vše proto, abychom jim prostředí pro přechodný pobyt co nejvíce zútulnili. Snažíme se pro ně vybavit herní prostory, vytvořit a vybavit, především pro školáky, pracovní prostory. Děti obecně vždy potěší hračky," upřesňuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, co by dětem udělalo radost.

Úkolu tváře iniciativy se zhostila herečka Mahulena Bočanová a jde ostatním příkladem. "Je fajn, když všichni můžeme nákupem běžně používané kosmetiky či prostředků do domácnosti pomoci těm méně šťastným," říká Mahulena a dodává: "Stavte se v COOPu, já mám v plánu prodejny navštívit několikrát."

Od 1. října do 31. prosince bude dětem věnováno jedno procento z ceny výrobků P&G zakoupených ve vybraných obchodech COOP. Přispívat můžete zakoupením značek Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice a Oral-B. "P&G se se svými inovacemi a aktivitami zaměřuje na zlepšování každodenního života. Díky našim partnerům nyní můžeme prostřednictvím našich výrobků pomoci vytvořit útulné prostředí dětem, které to potřebují," říká Katarzyna Łopaciuk-Goc, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

"Více než 170 let dlouhá tradice prodejen spotřebních družstev vystupujících pod označením COOP a jejich angažovanost v podpoře regionů, kde působí, nám dává skvělý základ pro pomoc potřebným. Věříme, že se v našich prodejnách zapojí co nejvíce zákazníků," dodává Mgr. Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development - COOP.

Vybrané finanční prostředky zútulní prostředí dětem, které žijí dočasně se svými rodinami v azylových domech Českého červeného kříže v důsledku tíživé životní situace, a zpříjemní také pobyt nemocným dětem v Dětské odborné léčebně Charlotty G. Masarykové v Bukovanech, kde se léčí s onemocněními horních a dolních cest dýchacích.